Ця стаття зосереджена на реконструкції даних зіткнень за допомогою пристрою керування автопарком Geotab GO. Хоча на ринку існує багато пристроїв відстеження з різноманітними функціями, не всі вони здатні надавати дані, необхідні для реконструкції ДТП.________________________________________Дані прискоренняПристрій відстеження Geotab GO з вбудованим акселерометром відіграє ключову роль у процесі реконструкції зіткнення. Експерти з реконструкції ДТП можуть використовувати дані акселерометра та GPS для доповнення польових даних, зібраних на місці події — таких як сліди шин або сліди ударів на кузові автомобіля. Пристрій Geotab GO аналізує 100 вимірювань прискорення щосекунди у форматі трьох осей: поздовжній (вперед/назад), поперечний (вліво/вправо) та вертикальний (вгору/вниз).________________________________________Збереження данихОбсяг пам’яті пристрою відстеження має велике значення, особливо якщо аварія трапляється після тривалого періоду руху поза зоною мережевого покриття.Пристрої Geotab GO зазвичай можуть зберігати до трьох тижнів даних та останні 102 хвилини руху. Пам’ять для запису поділена на дві частини:● Основний журнал даних — 39 936 записів● Дані високої роздільності — 6 120 записівОсновний журнал регулярно передається до бази даних клієнта, зокрема записами акселерометра та GPS-даними. Частина даних високої роздільності передається автоматично лише тоді, коли зафіксовано перевищення попередньо заданого порогу зіткнення.________________________________________Автоматичне калібруванняПристрій, який може автоматично калібруватися відповідно до руху транспортного засобу, гарантує, що дані акселерометра будуть зафіксовані коректно, незалежно від орієнтації на момент встановлення. У рідкісних випадках, коли пристрій відстеження змінює орієнтацію, пристрій Geotab регулярно аналізує показання акселерометра для автоматичного повторного калібрування. Хоча Geotab GO ефективно фільтрує «шумові» дані, дуже важливо надійно закріпити пристрій, щоб уникнути помилкових спрацювань порогу зіткнення — зокрема, якщо він встановлений у вантажному відсіку, де може випадково піддаватися ударам під час завантаження.Порада: Якщо показник сили тяжіння (вісь «вгору/вниз») відрізняється від 9,8 м/с² на більш ніж ±3 м/с² — це може свідчити про зміну орієнтації пристрою.________________________________________Налаштування порогу зіткненняДля точного налаштування порогу спрацювання при зіткненні, компанія Geotab залучила професійного каскадера для проведення керованих випробувань.Було змодельовано декілька сценаріїв ДТП, щоб забезпечити отримання максимально корисних даних при мінімальному використанні мобільного трафіку. Під час одного з тестів зафіксовано зміну прискорення майже 38 м/с², що перевищило поріг спрацювання.Примітка: Пристрій Geotab GO повідомляє про подію зіткнення, якщо зміна прискорення становить щонайменше 24,5 м/с². Графік побудований на основі тесту: автомобіль Chevrolet Cavalier 2003 року при швидкості 5 км/год врізався в розділювальний відбійник. Вертикальна вісь графіку показує прискорення в кратних 9,8 м/с²; горизонтальна — час у секундах.________________________________________Переваги пристрою Geotab GO9Пристрій відстеження в транспортному засобі не лише підвищує безпеку, змінюючи поведінку водія за допомогою системи зворотного зв’язку в реальному часі, але й гарантує доступ до точних даних про зіткнення у найкоротші терміни.
Посилання на оригінал статті: https://www.geotab.com/blog/accident-reconstruction-data/