About illustration

Абонентське обслуговування

Безпечний автопарк клієнта - це головна мета і цінність нашої компанії.
Саме тому у нас є фліт-консультант.

На відміну від класичної служби підтримки функції фліт консультанта не обмежуються дозволом тимчасових технічних питань. Місія абонентського обслуговування полягає в тому, щоб допомогти клієнту зрозуміти логіку роботи системи і підказати, як правильно пройти перші кроки по її впровадженню.

Супроводжуючи клієнта в процесі впровадження, фліт-консультант виконує наступні завдання:

Консультації по перенесенню ваших бізнес-задач на логіку системи.
Підготовка календарного плану настройки: від формулювання цілей і завдань до старту роботи користувачів в системі.
Допомога в ознайомленні з функціональними можливостями продуктів FleetSAFE
Надання необхідної навчальної інформації для глибокого розуміння принципів роботи з продуктами FleetSAFE
Відповіді на питання по користувальницької налаштуванні системи.
Робота фліт-консультанта відкриває для вашої компанії цілий ряд переваг:

Швидкий старт користування послугою завдяки постійному контакту консультанта з клієнтом.
Легке навчання і старт роботи в системі: користувачі отримують відповіді на всі питання, пояснення функціональності системи.
Максимальне використання можливостей програмного продукту: користувачі системи отримують глибоке розуміння можливостей продукту за допомогою відео-роликів.
Високі показники повернення інвестицій (ROI), низька сукупна вартість володіння (TCO).
Завдяки роботі абонентської служби, задоволеність наших клієнтів досягла рівня 9,85 бала з 10 і продовжує зростати. Хоча всі ми розуміємо, що досвід клієнта полягає не в балах, а в тому, щоб перевершувати очікування людей.