Company picture

Дослідження штату Вашингтон показує переваги системи уникнення зіткнень та виявлення сліпих зон Mobileye Shield+ ™

Програма досліджень показує, як транспортні компанії можуть підвищити безпеку та скоротити витрати за допомогою спеціально розроблених систем уникнення зіткнень та пішоходів.
Дослідницька програма, що проводиться Пулом зі страхування перевезень штату Вашингтон (WSTIP), Радою із дослідження перевезень (TRB) та Університетом Вашингтона, показала надзвичайні переваги Shield+ від Mobileye – системи запобігання зіткненням, спеціально розробленої для міських великих транспортних засобів, таких як автобуси або вантажівки з збирання відходів, що експлуатуються у міських умовах. На завершення дослідження показали як безпечність, так і економічні переваги Shield+.

Кожен, хто має досвід водіння автобуса, знає, що водії автобуса мають справу з деякими з найбільш напружених умов роботи – в оточенні пасажирів, що поспішають на роботу, пішоходів, що біжать по вулиці, велосипедистів, що потрапляють у сліпі зони, вантажних автомобілів, що раптово зупиняються – і при цьому мають взаємодіяти з пасажирами, які заходять до автобуса і виходять з нього, і ставлять питання. Коротше кажучи – світ небезпек і відволікань.

Немає нічого дивного в тому, що кількість зіткнень за участі автобусів зростає – між 2002-2014 рр. автобуси та мікроавтобуси в США пережили 85391 зіткнень, наслідком яких стали 1340 смертей і 201382 травми. Згідно з даними Федерального Управління Безпеки Автоперевезень, між 2009 та 2015 роками кількість зіткнень, наслідком яких стали травми, зросла на 62%.

Ця ситуація здається ідеальною для запровадження систем запобігання зіткнення, і так воно і є. Однак, встановлення стандартного обладнання для запобігання зіткнення на автобуси – непроста справа. Ці транспортні засоби стикаються з певним набором унікальних проблем:
1. Модернізація - Автобуси є значною інвестицією, і тому перебувають в експлуатації протягом багатьох років. Їх система запобігання зіткненням повинна бути придатною для встановлення на існуючих автобусах, а не тільки на щойно придбаних транспортних засобах.
2. Сліпі плями - Автобуси мають великі сліпі місця. Система запобігання зіткнення повинна охоплювати ці області. Виявлення сліпих плям має враховувати численних пішоходів та інших осіб у таких місцях, як велосипедисти, що проїжджають повз автобус, пасажири, які чекають на зупинці автобуса або біжать, щоб заскочити до автобуса.
3. Помилкові спрацьовування - Стандартні системи запобігання зіткнення сповіщають водіїв, коли транспортний засіб наближається до пішоходів. Автобуси, однак, повинні наблизитися до пішоходів. Якщо система запобігання зіткнення попереджає водіїв автобусів кожен раз, коли вони наближаються до зупинки, водії скоро почнуть повністю ігнорувати застереження.
4. Поворот - Радіус повороту автобуса набагато більше, ніж у автомобіля, тим самим створюється набагато більш небезпечна ситуація.
Враховуючи все вищезазначене, і не лише ці фактори, компанія Mobileye розробила "Shield+" - передову систему запобігання зіткненням, яка включає в себе, серед інших особливостей, розпізнавання пішоходів та об'єктів у сліпих зонах, що вкрай важливо для водіїв автобусів і великих вантажівок.

У 2016 році, з метою поліпшення безпеки та скорочення витрат, Пулом зі страхування перевезень штату Вашингтон (WSTIP) було розпочато пілотний проект із встановлення систем Shield+ на 38 автобусів. 
Проект тривав з 1 квітня 2016 р. по 30 червня 2016 р.
Результати цього пілотного проекту були зрозумілі - автобуси, обладнані Shield+, не мали жодних зіткнень в зоні бампера, і жодного зіткнення із пішоходів або велосипедистів протягом періоду випробувань. Крім того, дослідження показало, що автобуси, оснащені Shield+, показали зниження потенціалу на 58,5% у транспортних та пішохідних колізіях, порівняно з не обладнаними системою автобусами, застрахованими WSTIP. 

Пілотний проект також мав іншу, можливо, не менш важливу вигоду – водії, що використовували Shield+, значно покращили свої показники навичок водіння при вимірюванні проти контрольної групи - ті, хто їздив із Shield+, отримали на 71,55% менше попереджень про зіткнення в розрахунку на 1000 миль і на 43,32% менше попереджень про пішоходів і велосипедистів в розрахунку на 1000 миль – було б розумно припустити, що ці водії уникали навіть потрапляння в небезпечні ситуації.

Громадський транспорт є надзвичайно важливим сервісом, але постачальники повинні краще захищати пасажирів та вразливих учасників дорожнього руху. Хоча існує ряд елементів безпеки дорожнього руху, цей пілотний проект, здається, свідчить про те, що системи запобігання зіткненням, особливо ті, що розроблені для автобусів, будуть основною частиною цих зусиль.

Завантажте резюме дослідження WSTIP.
Зв'яжіться з дистриб'ютором Mobileye, щоб дізнатися більше про Shield+ і як ви можете захистити своїх пасажирів і пішоходів.

Джерело: https://blog.mobileye.com/na/shield-study-blindspot-detection