Company picture

Дослідження Страхового Інституту Дорожньої Безпеки підтверджує, що системи запобігання зіткненням Mobileye, встановлені на автомобілі, що вже експлуатуються, покращують поведінку водія

Страховий Інститут Дорожньої Безпеки (СІДБ), спільно з Mobileye нещодавно провів післяпродажне дослідження системи запобігання аварійності Mobileye 6 серії. Під час проведення дослідження 21 автомобіль, що належить працівникам СІДБ, був обладнаний системою Mobileye 6 серії. Працівники були розділені на 2 групи: ті, які працюють в місті, та ті, які працюють у сільській місцевості.
Система Mobileye 6 має наступні функції:
1. Попередження про лобове зіткнення із ТЗ, що знаходиться попереду – для попередження водіїв про загрозу зіткнення з автомобілем, що знаходиться попереду.
2. Попередження про зіткнення з пішоходом / велосипедистом – для попередження водіїв про загрозу зіткнення з пішоходом або велосипедистом, які знаходяться попереду.
3. Моніторинг дистанції – для попередження водіїв про порушення безпечної дистанції до ТЗ, що знаходиться попереду.
4. Попередження про зміну смуги – для попередження водіїв, коли вони змінюють смугу руху без увімкнення сигналів повороту.
5. Індикатор порушення швидкісного режиму – для попередження водіїв про перевищення ними рекомендованої швидкості.

Для встановлення початкової точки відліку оцінки поведінки водія, система Mobileye працювала в "тихому" режимі 4 тижні; протягом цього періоду збирались дані про порушення, але системи не попереджали водіїв. Після активації систем, дослідження тривало ще 8 тижнів; протягом цього періоду системи були повністю активовані.

Результати, отримані СІДБ, були вражаюче позитивними – кількість попереджень, які видавала система, скоротилась в цілому на 30-70%, і 62% водіїв відзначили, що система Mobileye допомогла їм покращити рівень безпеки під час водіння.  

Під час дослідження об'єктом були 2 групи водіїв; в містах та в сільській місцевості, цікаво відзначити, що ці покращення відбувались в обох групах. Показники попереджень про лобове зіткнення із ТЗ, що знаходиться попереду, , за період проведення дослідження скоротились на 45% та 30% для водіїв у сільській місцевості та у містах відповідно. Попередження про зміну смуги руху скоротились на 54% (сільська місцевість) та 70% (міста) між 2 групами водіїв, і кількість попереджень про дотримання безпечної дистанції скоротилась на 63% (сільська місцевість) та 39% (міста). Відбулось скорочення кількості попереджень про лобове зіткнення, зміну смуги руху та порушення безпечної дистанції на 30-70% протягом періоду дослідження. Ступінь зміни показників варіювався в залежності від типу попередження та умов водіння – в умовах міста або в сільській місцевості.

Ці зміни вказують на скорочення ризиків ДТП, пов'язаних із наїздом ТЗ, що рухається позаду, та на збільшення кількості водіїв, які дотримуються безпечної дистанції до ТЗ, що знаходиться попереду, та збільшення використання сигналів водіями перед зміною смуги руху.

Також цікаво відзначити високий рівень сприйняття серед водіїв, які отримували попередження про лобове зіткнення або порушення смуги руху. Дійсно, 95% всіх водіїв хотіли залишити систему Mobileye встановленою на автомобілі після завершення дослідження.

Завантажте загальні підсумки дослідження тут, або ви можете завантажити повну версію дослідження, що містить детальну інформацію щодо методології та аналітики, тут.
Джерело: https://blog.mobileye.com/na/life-saving-collision-avoidance