Company picture

Нова технологія безпеки транспортних засобів повинна стати обов'язковою в ЄС до 2022 року

Організації ЄС досягли попередньої політичної згоди щодо переглянутого Загального регламенту безпеки. З 2022 року нові технології безпеки стануть обов'язковими в європейських транспортних засобах для захисту пасажирів, пішоходів та велосипедистів.
Нові технології на ринку можуть допомогти зменшити кількість смертей і травм на наших дорогах, 90% з яких пов'язані з людською помилкою. У травні 2018 року Комісія запропонувала зробити певні заходи безпеки транспортних засобів обов'язковими, включаючи наявність систем, які зменшують небезпечні сліпі плями на вантажівках та автобусах, а також технології, які попереджають водія у випадку сонливості або відволікання. Розширені засоби безпеки зменшать кількість аварій, прокладуть шлях до все більш пов'язаної та автоматизованої мобільності, а також сприятимуть глобальній інновації та конкурентоспроможності європейської автомобільної промисловості.

Нові обов'язкові функції безпеки включають (див. повний список тут):
Для автомобілів, мікроавтобусів, вантажних автомобілів і автобусів: попередження про сонливість і відволікання водія (наприклад, про використання смартфонів під час керування автомобілем), інтелектуальна допомога в швидкості руху, безпека реверсу за допомогою фотокамери або датчиків, а також запис даних у випадку аварії ("чорна скринька").

Для легкових автомобілів і мікроавтобусів: допомога у підтримці смуги руху, вдосконалене екстрене гальмування та поліпшені ремені безпеки.

Для вантажних автомобілів і автобусів: специфічні вимоги щодо поліпшення безпосереднього бачення водіїв автобусів і вантажівок, а також усунення сліпих плям, а також системи в передній і бокових частинах транспортного засобу для виявлення та попередження уразливих учасників дорожнього руху, особливо при поворотах.

Комісія очікує, що запропоновані заходи допоможуть врятувати понад 25 тисяч життів і уникнути принаймні 140 тисяч серйозних травм до 2038 року. Це сприятиме довгостроковій меті ЄС – зменшити до 0 кількість смертельних випадків і серйозних травм до 2050 року ("Нульове бачення").

На додаток до захисту людей на європейських дорогах, нові вдосконалені функції безпеки допоможуть водіям поступово звикати до нової допомоги. Підвищення ступеня автоматизації дає значний потенціал для компенсації людських помилок і пропонує нові мобільні рішення для людей похилого віку та фізичних осіб. Все це повинно підвищити довіру громадськості та прийняття автоматизованих автомобілів, підтримуючи перехід до автономного водіння.

Політична домовленість, досягнута Європейським Парламентом, Радою та Комісією у так званих трилогових переговорах, тепер підлягає офіційному затвердженню Європейським Парламентом та Радою. Нові показники безпеки стануть обов'язковими з 2022 року, за винятком прямого бачення для вантажних автомобілів і автобусів і збільшеної зони фронтального бамперу для автомобілів та мікроавтобусів, яка буде згодом втілена через необхідні конструктивні зміни.

Джерело: https://safecarnews.com/new-safety-tech-to-be-made-mandatory-by-the-eu-for-vehicles-by-2022/?fbclid=IwAR0DzgxvvF0IwWIkZK8Kq_RF9WABu3nDpVpNExk7i7UQ80AkR6kJLppU_yk