Company picture

Як телематика допомогла підвищити ефективніть роботи автопарку Telefonica

Національні оператори зв’язку у будь-якій країні мають потужні корпоративні автопарки, оскільки обслуговування телеомунікаційної інвраструктури є повсякденним і надважливішим завданням.

Українці за більше ніж півтора роки повномасштабної війни дуже добре і не з чуток знають, наскільки важливим є зв’язок між людьми. Українці добре знають, скільки людських життів врятувала цілодобова важка та злагоджена робота вітчизняних зв’язківців. Аварійні та ремонтні бригади, які максимально швидко діставалися до пошкоджених чи знищених ділянок мережи, робили і роблять надможливе. Подякуємо за це нашим зв’язківцям.

Універсальним засобом збереження безпеки та злагодженої прогнозованої роботи корпоративаних автопарків є використання сучасних телематичних рішень. Хочемо поділитися з Вами ефектом, якого досяг іспанський національний оператор зв’язку Telefonica, розпочавши розумне використання та аналіх телематних даних.

Telefónica de España має автопарк із понад 600 автомобілів, розподілених по всій Іспанії.
Результатвикористання телематичного рішення: Geotab: зменшена кількість випадків перевищення швидкості водіями Telefоnica. За рік заощаджено 10% коштів на паливі. Telefоnica також скоротила свої викиди CO2 (обсяг викидів став менгший на 6,353 трлн кубометрів на рік).

Детальніше про цей кейс