Company picture

Вимірювання KPI безпеки автопарку

Багато менеджерів автопарків ставлять безпеку на перше місце у списку своїх пріоритетів. Але як вимірюється безпека? Забезпечення обов’язкової вимірюваної політики має вирішальне значення для безпеки автопарку. Незважаючи на те, що багато технологій управління автопарком спрямовані на підвищення ефективності, дотримання термінів і скорочення витрат, безпека може розглядатися як менш вимірювана мета. Як ви можете переконатися, що ви досягаєте прогресу в правильному напрямку, впроваджуючи дієву, вимірювану політику безпеки? Визначення найкращих ключових показників ефективності (KPI) може допомогти досягти ваших цілей у сфері не лише операційного успіху, але й добробуту водіїв, транспортних засобів та населення.
Часто використовувані KPI автопарку
Для автопарків найбільш поширені цілі, як правило, пов'язані з підвищенням ефективності та продуктивності при одночасному зниженні витрат, тоді як конкретні показники можуть відрізнятися залежно від галузі, наприклад, доставки або вантажоперевезень. До поширених KPI належать:
Час безвідмовної роботи та простою транспортного засобу
Час безвідмовної роботи - це час доступності транспортного засобу, час простою - це коли транспортний засіб недоступний, зазвичай через планове технічне обслуговування або наслідки зіткнення. Витрати, пов'язані з простоєм транспортного засобу, можуть включати технічне обслуговування або ремонт, необхідний для його повернення на дорогу, а також заробітну плату водія та упущену вигоду. Уникнення несподіваних простоїв шляхом максимального регулярного технічного обслуговування вашого автопарку є одним із способів знизити витрати.
Витрата палива
Витрати на паливо – це величезні витрати для всіх автопарків. Оптимізація ефективності для максимальне зниження споживання може заощадити гроші для менеджерів автопарку. Забезпечення того, щоб водії застосовували кращі методи водіння, уникаючи агресивного водіння та перевищення швидкості, є одним із способів мінімізувати надмірне споживання.
Відповідність та інспекціяЕксплуатація автопарку означає дотримання певних правил і норм, встановлених різними відомствами. Дотримання правил передбачає регулярні перевірки та моніторинг таких речей, як контроль робочого режиму водія, та інші порушення.
KPI безпекиІснує кілька визначених показників, які роблять досягнення безпеки автопарку більш зрозумілим. Ось кілька корисних KPI безпеки автопарку:
Частота зіткненьЗіткнення є ризиком для всіх компаній, які використовують автопарки. Окрім ризику для безпеки водіїв та інших учасників дорожнього руху, зіткнення можуть спричинити низку витрат. Відстеження частоти та серйозності зіткнень у парку може допомогти висвітлити структурні та тренувальні прогалини, які необхідно усунути для підвищення безпеки. Повідомлення про зіткнення часто потрібне для забезпечення дотримання правил автопарку.
Інциденти, що ледь не відбулисяНезважаючи на те, що зіткнення є простішим KPI для вимірювання, можливість відстежувати інциденти, що «майже відбулися», або події, які ледь дозволили уникнути аварій чи інших порушень правил дорожнього руху, може бути надзвичайно цінною інформацією для пролиття світла на загальну безпеку автопарку.
Поведінка водіяРозміщення кількісних показників поведінки водіїв є чудовим інструментом для оцінки продуктивності та цілеспрямованого навчання. KPI можуть включати показники агресивного водіння, такі як різке гальмування, порушення дистанції та перевищення швидкості.
Забезпечення дотримання KPI безпеки за допомогою телематики
Телематичні системи надають безцінний ресурс для вимірювання KPI безпеки, надаючи менеджерам автопарків доступ до великої кількості даних, включаючи попередження, викликані потенційними сценаріями зіткнення. Ці дані служать для отримання інформації в режимі реального часу про показники безпеки автопарку.Телематичні платформи розширюють можливості менеджерів, пропонуючи всебічне уявлення про поведінку водіїв, дозволяючи негайно втручатися та розробляти індивідуальні навчальні програми для вирішення проблем безпеки.