Корпоративні правила – це система певних обмежень, які налаштовуються менеджером компанії в телематичному ПЗ.
Підвищення продуктивності, безпеки, та проактивний моніторінг двигуна – це сфери, які можна вимірювати за допомогою або стандартних або спеціальних правил.
Ось приклади найпоширеніших правил, які базуються на небезпечних ситуаціях водіння:
✅Правило про допустиме перевищення швидкості. Величину можливого перебільшення швидкості водіями вашого автопарку ви обираєте самі, або застосовуєте ту, яку встановлено за замовчуванням.
✅Ще одне правило – застосування ременя безпеки, яке спрацьовує при швидкості більше 10 км/ч
✅Правило можливої аварії спрацьовує, якщо акселерометр виявляє подію g-force на рівні 2,5, що еквівалентно збільшенню швидкості на 25 км/год за 1 секунду у будь-якому напрямку.
Ось приклади корпоративних правил для поліпшення продуктивності роботи автопарку:
✅Правило холостого ходу. Водій не продуктивний, коли транспортний засіб працює, але не рухається. Час можливих вилин холостого ходу можна змінити.
✅Пізнє прибуття, ранній виїзд, несанкціоновані зупинки, наявність зайвих часів робочого часу, тривалий обід і тривалі зупинки в робочий час – все це можна контролювати за допомогою встановлення робочого часу та зон.
✅Правило використання авто у неробочий час.
І, звичайно ж, необхідно встановити правила, які допоможуть у профілактичному моніторингу та забезпечать видимість потенційних проблем перед тим, як транспортний засіб доведеться зняти з дороги для незапланованого технічного обслуговування.
Повідомлення про невиконання правил можна отримувати електронною поштою чи на інформаційній панелі. Правил, які зроблять роботу автопарку бездоганною та покращать ваше життя, може існувати безліч, все залежить лише від вас!