Ідея систем уникнення зіткнень (CAS) виникла ще у 50-ті роки минулого століття, і її концепція дуже прямолінійна - попереджати водіїв про швидке зіткнення, дозволяючи їм вживати запобіжних дій, або навіть дозволяти системі активно допомагати водію, наприклад, автоматично гальмуючи, щоб уникнути аварії.
Фактична реалізація цих систем є досить складною, і лише в середині 90-х ці системи змогли вивести на масовий ринок у вигляді додаткової опції для нових автомобілів. Згодом, ця технологія була адаптована у вигляді додаткового допоміжного аксесуару. Відтоді багато автопарків відкрили для себе та почали використовувати ці системи запобігання зіткненням для своєї модернізації з декількох причин. Для старих транспортних засобів ці пристрої для модернізації - це спосіб оснащення автопарків передовими технологіями без необхідності придбання нових транспортних засобів. Для нових транспортних засобів обладнання додатково встановленою системою запобігання зіткненням може бути більш рентабельним, ніж купівля автомобіля із вбудованою системою.
Звичайно, автовиробники високо оцінили успіхи вбудованих систем запобігання зіткненням, але як бути з автомобілями, що вже експлуатуються? Які нові технологічні розробки тепер доступні для автопарків, які шукають рішення для вторинного авторинку? Насправді було досягнуто великих успіхів у вдосконаленні цих систем запобігання зіткненням для вторинного ринку, але оскільки ці розробки на перший погляд не дуже помітні, давайте розглянемо питання більш детально.
Прочитавши статтю до кінця, ви зможете краще зрозуміти, що являє собою штучний інтелект, глибокі нейронні мережі та яким чином дані передові технології застосовуються у створенні сучасних систем запобігання зіткненням (ADAS-систем) Mobileye.
Джерело: https://www.mobileye.com/us/fleets/blog/ai-bringing-telematics-and-collision-avoidance-together/