Протягом наступного десятиліття інтелектуальні камери в поєднанні з телематичними рішеннями і системами допомоги водію ADAS (Advanced driver assistance systems) найбільше вплинуть на безпеку автопарків.
Ці технології разом із поглибленою підготовкою водіїв відображають зростаючий акцент як на технологічних, так і на людиноцентричних підходах до зниження ризику. Вони є безцінними інструментами для автопарків, які прагнуть довготривалого покращення безпеки.
Про це йдеться у звіті Webfleet про безпеку дорожнього руху, заснованому на опитуванні менеджерів європейських автопарків.
Ось дещо з результатів дослідження:
✔️ Переважна більшість автопарків вважають попередження та допомогу водіям у режимі реального часу найперспективнішим застосуванням AІ для підвищення безпеки автопарку;
✔️ 97% автопарків вантажних автомобілів погоджуються, що камери в поєднанні з телематикою ефективно зменшують кількість інцидентів;
✔️ Автопарки наголошують на зниженні витрат на нещасні випадки як головний мотив для інвестування в технології;
✔️ 94% автопарків великовантажних автомобілів повідомляють, що технології безпеки полегшили процеси наймання та утримання водіїв;
✔️ Функції систем запобігання зіткненням ADAS виділяються як найсуттєвіший компонент для зменшення ризиків
✔️ За останні роки спостереження за водієм в кабіні у режимі реального часу стало ключовою стратегією покращення поведінки на дорозі;
✔️ Більшість менеджерів підкреслили важливість покращеного аналізу даних безпеки і прогнозування аварій;
✔️ Основним використанням камер в поєднанні з телематикою в автопарках є запис аварій і збір доказів. Інші ключові цілі включають захист від крадіжок або вандалізму, а також підвищення видимості в сліпих зонах. Моніторинг поведінки водія також є надважливим;
✔️ Значна частка аварій виникає через ризиковану поведінку водія, включаючи відволікання від водіння, перевищення швидкості і втому;
✔️ 91% автопарків інвестуватимуть в технології протягом наступних трьох років.