З чого складається стиль водіння? Звичайно ж, з укорінених за роки водійської практики навичок кожного з водіїв. Телематичні системи керування автопарками визначають індивідуальний стиль водіння водія, виходячи з групи певних вимірюваних показників. Системи показників можуть відображати продуктивність роботи кожного водія, дотримання чи недотримання безпеки, відповідність специфічним вимогам вашого автопарку тощо. Використовуючи телематику, ви обираєте саму необхідну вам сферу показників для аналізу роботи водіїв. Чи може, вам будуть у нагоді всі сфери показників разом? Зауважимо, що телематичні прилади не лише збирають та аналізують дані, але й активно здійснюють коучінг водіїв у реальному часі за допомогою системи обрних вами сигналів. Але зараз говоримо про користь для управлінців автопарку. Наприклад, на щомісячній чи на іншій основі менеджер автопарку чи НR отримує дані про стилі водіння кожного з водіїв, після чого звітує керівництву. Керівники також можуть отримувати звіти про стилі водіння цілих команд. В результаті налагоджується регулярний діалог між керівником і підлеглими. Тим самим водія мотивують до поліпшення стилю водіння, розробляють коригувальні дії і відстежують прогрес. Ще приклад. Керівництво автопарку отримує список ТОП 10 водіїв, які перебувають у зоні ризику. Це перші кандидати попадання в той чи інший тип аварії. Це та категорія, з якою треба працювати в першу чергу, поки аварія не сталася. Водії в декількох різних рейтингах можуть порівняти себе з іншими водіями в компанії. В результаті в наявності:✅ мотивація водіїв поліпшити свій тип водіння;✅ мотивація керівників поліпшити стиль водіння всієї команди;✅ мотиваційна програма, за результатами якої співробітники отримують винагороду;✅ компанія отримує якісне зрушення в поліпшенні стилю водіння.
Читайте більше про те, як працюють індивідуальні показники водіїв на прикладі наашого інноваційного рішення FleetSAFE та ПЗ myGeotab